暂时停更的猫猫蝙

因为三次原因暂时停更,但是坑都还有存!!不会弃坑qnq

Runnin' Home to You -

立个红绿剪辑flag。

暗子:

From The Flash Season 3 Episode 17 'Duet'

Sung by Grant Gustin   Written by Benj Pasek and Justin Paul

Translation by 暗子

刷新官方正式版音频!背景还藏了主题曲旋律,非常棒。

顺便也对歌词进行了微调。

lrc文件下载:http://pan.baidu.com/s/1jH95KNk

lrc歌词文件可以直接放进播放器里~

*中文翻译如需使用请注明译者。


[歌词中译]Runnin' Home to You


Can't say how the days will unfold

Can't change what the future may hold

But I want you in it

Every hour, every minute

不能断言日子将如何展开

不能改变那未知的未来

但我希望你置身其中

每一小时,每一分钟


This world can race by far too fast

Hard to see while it's all flying past

But it's clear now when you're standing here now

I am meant to be wherever you are next to me

太轻易就能疾速奔过这个世界

一切飞驰穿梭时难以看得真切

然而当你此时站在这里,我就清楚明白了

我注定要在你身旁,不管是在何处


All I wanna do

Is come runnin' home to you, come runnin' home to you

And all my life I promise to

Keep runnin' home to you, keep runnin' home to you

我一心只想要

奔跑归家到你身边,奔跑归家到你身边

这一生我承诺将会

不断奔跑归家到你身边,不断奔跑归家到你身边


And I could see it

Right from the start, right from the start

That you would be, be my light in the dark, light in the dark, oh

You gave me no other choice but to love you

而我早已明白

从一开始,从一开始

明白你将会是,是我黑暗中的光芒,黑暗中的光芒

你让我别无选择只有爱你


All I wanna do

Is come runnin' home to you, come runnin' home to you

And all my life I promise to

Keep runnin' home to you, keep runnin' home

Home to you

我一心只想要

奔跑归家到你身边,奔跑归家到你身边

这一生我承诺将会

不断奔跑归家到你身边,不断奔跑归家

归家到你身边


Can't say how the days will unfold

Can't change what the future may hold

But I want you in it

Every hour, every minute

不能断言日子将如何展开

不能改变那未知的未来

但我希望你置身其中

每一小时,每一分钟


---

刷新官方正式版音频!背景还藏了主题曲旋律,非常棒。

顺便也对歌词进行了微调。

lrc文件下载:http://pan.baidu.com/s/1jH95KNk

lrc文件可以直接放进播放器里~

*中文翻译如需使用请注明译者。

评论
热度(67)

© 暂时停更的猫猫蝙 | Powered by LOFTER